MS Office 365 Home to doskonała propozycja dla użytkowników domowych. Roczna subskrypcja umożliwia dostęp do bieżących aktualizacji programów Office, a przestrzeń dyskowa OneDrive ułatwi przechowywanie danych. Usługa w chmurze pozwala na dostęp do pakietu Office z dowolnego miejsca oraz o każdej porze. W pakiecie znajdują się najnowsze wersje programów, a dodatkowo usługi w chmurze, które pozwolą korzystać z pakietu Office w wybranym czasie i miejscu. Subskrypcja na 1 rok użytkowania na 5 komputerów oraz 5 tabletów.
Co zawiera pakiet:
- pełne wersje programów Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher oraz Access,
- bieżące aktualizacje programów do najnowszych wersji bez dodatkowych opłat,
- subskrypcja obejmuje maksymalnie 5 użytkowników, z których każdy otrzymuje 1 TB przestrzeni dyskowej OneDrive oraz 60 minut na rozmowy przez Skype,
- możliwość instalacji na 5 komputerze PC lub Mac oraz 5 tabletach.
Producent: Microsoft
Nazwa typu: oprogramowanie
Rodzina oprogramowania: Office 365
Obszar zastosowań: domowy
Składowe/zastosowanie produktu: pakiet zintegrowany
Wersja produktu: pełna wersja
Wersja: subskrypcja na jeden rok.
Usługa Office 365 współpracuje z pakietem Office 2007 z dodatkiem SP2 lub nowszym w przypadku komputerów PC oraz pakietem Office 2008 lub nowszym w przypadku komputerów Mac.
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z działem handlowym. Istnieje możliwość zakupu oprogramowania w wersjach dla innej liczby użytkowników lub na inny okres. W tym celu prosimy o kontakt.
Wymagania systemowe:
Klienci, którzy zamierzają korzystać ze wszystkich funkcji usługi Office 365, powinni spełnić wstępne wymagania systemowe. Minimalne wymagania związane z usługą Office 365 obejmują pakiet Office 2007+, program IE 8+ i system Windows 7.
Wymagania dotyczące systemów operacyjnych:
- Windows 8, Windows 7, Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard), 10.7 (Lion), Windows Server 2012, Windows Server 2008,
- Zakończenie świadczenia pomocy technicznej:
Windows XP - 1 stycznia 2014 roku (obecnie wymagany jest dodatek SP3),
Windows Vista - 1 stycznia 2014 roku (obecnie wymagany jest dodatek SP2).
Wymagania dotyczące klientów pakietu Office:
- Office 2010 z dodatkiem SP1,
- Office 2007 z dodatkiem SP2,
- Office 2011 dla komputerów Mac i Outlook 2011 dla komputerów Mac,
- Program Outlook 2003 tylko za pośrednictwem protokołów POP i IMAP,
- .NET 2.0 lub nowsza,
- Lync 2010.
Wymagania dotyczące przeglądarek:
- Internet Explorer 8 lub nowszy,
- Najnowsza "wersja" programu Firefox,
- Safari 5 lub nowszy,
- Najnowsza "stabilna" wersja programu Chrome.
Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac:
- Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie działa z usługą Office 365.