Adobe Acrobat Standard DC to zaawansowany program do tworzenia i edytowania dokumentów w formacie pdf. Oprogramowanie wraz z usługą Adobe Document Cloud pozwala w zaufany sposób przetwarzać pliki PDF. Dodatkowo przyspiesza procesy biznesowe oraz pozwala na integrację pracowników przebywających w podróży. Program umożliwia rozpoczęcie pracy na jednym urządzenia i kontynuowanie jej na innym. Subskrypcja na okres 1 roku.
Najważniejsze funkcje:
- edytowanie plików pdf,
- eksportowanie z plików pdf,
- tworzenie plików pdf,
- tworzenie i analizowanie formularzy,
- scalanie i łączenie plików,
- ochrona plików pdf,
- tworzenie plików pdf zgodnych ze standardami,
- zastąpienie podpisów odręcznych podpisami cyfrowymi,
- wysoki poziom ochrony, zapobiega atakom opatym na plikach PDF.
Wymagania systemowe:
- procesor 1,5 GHz lub szybszy,
- Microsoft Windows Server 2008 R2 (32 i 64 bit), 2012 (64 bit), 2012 R2 (64 bit), Windows 7 (32 i 64 bit), Windows 8 (32 i 64 bit),
- 1 GB pamięci RAM,
- 4,5 GB dostępnego miejsca na dysku twardym,
- monitor o rozdzielczości 1024 x 768,
- Internet Explorer 8, 9, 10 lub 11.